Każda z drużyn będzie miała wystawioną ocenę, która będzie odzwierciedlała, na ile jesteście dobrymi
EURO GOSPODARZAMI:)
Kryteria oceny:
Wykonanie
zadań
Liczba punktów
|
Podstawowe
punkt 1
|
Rozwinięte
punktów 2
|
Zaawansowane
punktów 3
|
Wzorowe
punktów 4
|
Gromadzenie danych, ich uporządkowanie, wartość
merytoryczna
|
Uczniowie
nie zgromadzili wymaganych informacji i materiałów koniecznych do
zrealizowania zadania, brak własnych opracowań. Nie wszystkie źródła zostały
podane, pojawiły się błędy merytoryczne.
|
Uczniowie
w swojej pracy zawarli wiele
przydatnych, dobranych, dobrze opracowanych materiałów. Zgromadzone
informacje są jednak niepełne i niewystarczające do zrealizowania zadania w
pełni, nieliczne własne opracowania.
|
Uczniowie
zebrali wszystkie potrzebne informacje, stanowiące logiczną całość,
wykorzystane źródła udokumentowali,
materiały wyselekcjonowali i samodzielne opracowali, wszystkie są bardzo przydatne. Trafnie dobrali zdjęcia, niektóre własne. |
Uczniowie
zgromadzili wszystkie wymagane informacje konieczne do zrealizowania zadania
w pełni, twórczo
wykorzystali źródła, uzupełniając je wyjątkowymi
materiałami własnymi: fotografie,
filmy. Zaprezentowali własne opisy, opinie, refleksje.
|
Sposób przedstawienia informacji
|
Praca
wykonana niedbale, mało czytelna dla odbiorcy, uboga graficznie.
Tekst trudny do czytania, z błędami. Niewyraźne, przypadkowe fotografie. |
Prezentacja
wykonana estetycznie, tekst czytelny, napisany poprawnie, fotografie trafne i
wyraźne.
Prezentacja zawiera drobne błędy techniczne. |
Prezentacja
wykonana ciekawie, przejrzyście i zrozumiale, przyciąga uwagę odbiorcy.
Tekst poprawny, uporządkowany, dobrej jakości zdjęcia dobrane logicznie.
Uczniowie
dobrze posługują się programami prezentacyjnymi.
|
Bardzo
atrakcyjnie wykonana prezentacja: przejrzysta, czytelna, estetyczna,
kompletna. Niekonwencjonalny pomysł przedstawienia informacji wzbudza
zachwyt i wielkie zainteresowanie odbiorców. Fotografie własne bardzo dobrej
jakości doskonale uzupełniają teksty.
|
Współpraca
w grupie |
Brak
współpracy w grupie, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji
wszystkich aspektów zadania, kolejne
kroki nie są wykonywane dokładnie i terminowo.
|
Uczniowie
w niepełny sposób współpracują w grupie, nie wszyscy uczestniczą w realizacji
zadania, większość pracy indywidualnej, nie wszystkie kroki wykonywane w
terminie.
|
Dobra organizacja pracy
grupy, współdziałanie w grupie, wszyscy uczniowie aktywnie uczestniczą w
pracach zespołu, terminowo wywiązują się ze swoich zadań.
|
Uczniowie
wzorowo współpracują, pomagają sobie, czuwają nad całością zadania, wszyscy z
wielkim zaangażowaniem uczestniczą w realizacji zadania, bez zastrzeżeń
wywiązują się z ustalonych terminów.
|
Prezentacja wykonanej pracy
|
Zespół
nie potrafi zaprezentować innym wyników swojej pracy. Prezentacja
nieatrakcyjna, niepełna.
Brak pewności siebie, słaby kontakt z widownią. |
Prezentacja
mało oryginalna, niedostatecznie komunikatywna.
Pewność siebie, dobry kontakt z audytorium. Odpowiednia siła głosu. Dobra wymowa. |
Ciekawa prezentacja, przejrzysta i
zrozumiała.
Duża pewność siebie, dobry kontakt z widzami. Odpowiednia postawa, mimika, gestykulacja, siła głosu. Dobra wymowa. |
Atrakcyjna prezentacja, oryginalne
podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana, przejrzysta, logiczna i łatwa
w odbiorze.
Ogromna pewność siebie, bardzo dobry kontakt z audytorium. Wzorowa postawa, mimika, gestykulacja. Odpowiednia siła głosu. Bardzo dobra wymowa. |